Podem proposa la construcció d’una pista de Parkour en Alcoi

Podem ja fa setmanes que està treballant d’una forma participada i consensuada amb la gent el programa electoral. I dins de l’àrea d’esports, una de les reivindicacions més sol•licitades entre la gent jove ha sigut l’ampliació i millora de les infraestructures municipals esportives. Concretament, la proposta de construir una pista de Parkour, per tal d’ampliar el ventall de noves pràctiques esportives. La zona escollida per la seua ideonitat, seria la zona del riu.

Segons Cristian Santiago, membre de la candidatura de Podem, “per a nosaltres és necessari ampliar i millorar les infraestructures municipals esportives. I amb aquesta pista de Parkour donem resposta a una demanda dels més joves, abastant noves modalitats urbanes”.

Cristian Santiago conclou dient que “aquest tipus d’esport atrau cada vegada més gent jove. I des de els Ajuntaments podem dinamitzar modalitats esportives de carrer com aquesta”.